Pages

Friday 15 December 2017

Stokis Dan Ejen Shaklee Machang, Tanah Merah, Kuala Krai Dan Kok Lanas Yang Berpengalaman

Mencari stokis dan ejen Shaklee area Machang, Tanah Merah, Kuala Krai dan Kok Lanas yang berpengalaman dan boleh dipercayai?

MekComey jawapannya. Nama sebenar mekcomey Fadzilah binti Ismail. Isteri dan ibu kepada 3 orang cahaya syurga. Boleh klik SINI untuk add Facebook dan kenal MekComey serta follow aktiviti MekComey setiap hari.

Kenapa anda perlu YAKIN untuk membeli dan berurusan dengan MekComey?

1. MekComey dah 5 tahun menjadi ahli Shaklee dan serius menjalankan bisnes bersama Shaklee. Pengalaman 5 tahun banyak bantu MekComey dan mengubah hidup MekComey.

2. Setiap pertanyaan anda yang memerlukan penerangan lanjut MekComey akan mendapatkan pengesahan daripada pakar nutrisi. Jadi anda tidak perlu risau dengan ilmu dan pengalaman yang MekComey ada, anda akan di'consult' sebaik mungkin.

3. MekComey punya 'ready stok' sekiranya anda memerlukan produk shaklee dengan segera.

4. MekComey boleh COD sehingga depan pintu rumah anda. In Shaa Allah sekiranya anda bagi direction dengan betul 😉

5. MekComey punya group support yang sangat awesome. Dan MekComey merupakan Founder kepada group MekComey sendiri iaitu TERATAK JUTAWAN SUCCESS (TJS EMPIRE). Alhamdulillah hampir 100 orang ahli bawah MekComey. 

Sekiranya anda mencari stokis dan ejen Shaklee kawasan Machang, Tanah Merah, Kuala Krai dan Kok Lanas boleh segera hubungi MekComey seperti berikut:

Call/SMS/WhatsApp 0179351615

Atau klik je SINI untuk WhatsApp MekComey

Jom LIKE & FOLLOW page MekComey



No comments:

Post a Comment