Thursday 2 January 2020

4 CARA MUDAH HILANGKAN ULSER MULUT DENGAN CEPAT DAN BERKESAN

Anda selalu mengalami ulser mulut?
Lah antara yang selalu diserang ulser mulut. Sakitnya tuh di sini...hahahaa.



Nak makan minum pedih, seksa yakmat. Jadi apa yang Lah buat untuk hilangkan ulser mulut dengan cepat dan berkesan, dan yang pasti tak berulang kembali, jarang-jarang sekali je kena itu pun kalau tergigit bibir.

Jom baca cerita Lah sampai habis untuk tahu cara mudah hilangkan ulser mulut dengan cepat dan berkesan.


4 CARA MUDAH HILANGKAN
ULSER MULUT
DENGAN CEPAT DAN BERKESAN

Pertama, apa yang Lah selalu buat bila kena ulser mulut ni, Lah akan pastikan minum air kosong lebih banyak dari biasa. Sebabnya antara penyebab terjadinya ulser mulut badan kita kekurangan air. Kulit jadi kering dan mudah sakit.

Yang kedua, kurangkan tekanan (stress). Di mana kalau badan kita stress, apa-apa sakit yang kita alami susah nak baik. Jadi untuk kawal tahap tekanan/stress, Lah amalkan vitamin B. Bcomplex Shaklee terbaik kerana mengandungi kesemua jenis vitamin B yang badan kita perlukan. 

Yang ketiga, Lah akan pastikan Lah makan vitamin C extra dose sebabnya badan kita perlukan extra vitamin C untuk bantu penyembuhan luka ulser. Vitamin C juga mampu meningkatkan sistem imun badan kita, maka sel-sel ulser yang rosak cepat baik.

Yang keempat, sapu krim ulser mulut untuk bagi keselesaan semasa kita makan dan minum. Sebabnya krim ni buat tempat ulser jadi macam kebas dan kurang sakit/pedih semasa makan/minum.

Anda juga boleh klik video di bawah untuk lagi jelas dan faham macam mana cara mudah Lah hilangkan ulser mulut dengan cepat dan berkesan.



Lah kongsikan juga tips berkesan elak ulser mulut dari terus berulang. Klik video kat bawah 👇



Sebarang pertanyaan atau nak dapatkan vitamin yang Lah amalkan ni boleh hubungi Lah sekarang


No comments: