Wednesday 1 January 2020

AZAM TAHUN BARU 2020 | WAWASAN 2020


Bila masuk tahun baru, soalan fofular ialah APA AZAM TAHUN BARU? Betul tak? 🤣

Dan jawapan fofular yang kita akan dengar: nak makin sihat, makin kaya, nak kurus, nak kawen, nak bahagia, nak rumah baru, nak kereta baru, nak kerja lagi bagus dan macam-macam lagi azam kita kan.

Alhamdulillah maksudnya bila ada azam baru, semangat pun baru..dan usaha pun kena la baru. Setuju tak?

Kalau azam tahun lepas tak tercapai, kita boleh je teruskan tahun ni cuma tukar strategi baru. insha'Allah semua azam dan impian kita akan termakbul. Ameeennnn.

Kalau tanya apa Azam 2020 MekComey?
✓ Jadi hamba yg lebih dekat dengan DIA.
✓ Naik rank COORDINATOR JUN 2020
✓ Berjaya bantu lebih ramai suri rumah dan fresh graduate dapat income dengan Shaklee.
✓ Berjaya lahirkan 10 orang leader dalam TJS EMPIRE
✓ Dapat bonus 5 angka
✓ Pergi umrah dengan suami
✓ Berjaya bantu kakya score 6A dlm UPSR
✓ Jadi lebih tenang & penyabar
✓ ehh macam banyak lagi azam ni 🤣


Jom la tengok video ni dulu 👇 apa harapan dan azam tahun baru Lah untuk tahun 2020




Apa-apa pun moga segala AZAM dan impian kita semua Allah permudahkan dan makbulkan. Kita hanya merancang, usaha dan ikhtiar...Allah jua sebaik-baik Perancang.





Gambar hiasan: sistorku yang snap, gelap pun takpe la kakjah weh, janji kenangan 1st day of this year. Pakai track suit konon nak g jogging, skali hujan daaaa..hujan panas di pagi hari.. alhamdulillah hujan rahmat.



Nak simpan gambar anak-anak hari pertama persekolahan sesi 2020 kat sini jugak la.

✓ Alya Maisarah ~ Darjah 6
✓ Arsyad ~ Darjah 2
✓ Aina Fatnin ~ PASTI 4 tahun












Baba yang hantar pergi sekolah. Dengan CikFatnin sekali. Mama macam pelik pulak, dia ok je Baba hantar dia, mama tak ikut sekali. Impress sangat mama dengan Aina ni. Baba cakap sampai je pasti terus masuk. Senang hati mama nak oii.

So seperti yang dijanjikan, mama pulak yang ambil Aina dari PASTI. Tanya cikgu-cikgu alhamdulillah dia behave. Cuma sekali je nangis kejap, cikgu tanya dia nak kencing ke? Lepas kencing terus ok sampai mama pergi ambil pukul 12.15 pm. Sepatutnya balik pukul 12.30, sebab hari pertama cikgu bagi pelepasan awal.


 Tengok gambar ni la, pakai kasut pun nak pakai sendiri. Moga Aina Fatnin pandai berdikari sampai bila-bila.


Alhamdulillah wa syukrulillah. Permulaan 2020 yang tenang dan awesome. Sales Shaklee pun dah ada closed hari ni alhamdulillah.

Dan lagi seronok ada prospect dari YouTube call sembang lebih 18 minit pasal buah pinggang. KLIK DISINI untuk tengok video tersebut atau klik je video kat bawah ni 👇


Berbaloi sangat penat lelah buat vlog. Alhamdulillah. Korang yang belum subscribe, boleh la klik video kat atas ni then klik SUBSCRIBE kat channel YouTube Lah tu MekComey Dot Com.

Tenggssss korang. #muahciked

Apa-apa pertanyaan boleh direct WhatsApp Lah



No comments: