Thursday 2 October 2014

PENGEDAR SHAKLEE MACHANG, KELANTAN : PRODUK KEGILAAN SAYA _ SET ASAS SHAKLEE

Apa yang BEST PRODUK SHAKLEE ni???
Meh nak cerita pengalaman saya menggunakan produk Shaklee yang dah jadi kegemaran saya dan buat saya rasa tak lengkap hidup saya kalau tertinggal satu hari. Dengan kata lain tiap-tiap hari WAJIB telan dan guna produk tersebut.

PRODUK 1 ~ SET ASAS SHAKLEE

Set Asas Shaklee
Vitalea ~ Merupakan Multivitamin yang membekalkan 23 jenis vitamin dan mineral untuk badan yang diperkayakan dengan zat besi untuk membantu kecergasan badan dan melengkapkan keperluan zat akibat nutrisi harian yang tidak seimbang. Jadi badan rasa bertenaga dan tidak mudah penat dan mengantuk.

Sustained Release Vita-C Plus 500mg ~ Vita C dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C berterusan. Vita-C 500mg yang semulajadi ini membantu menyediakan vitamin C yang cukup untuk keperluan tubuh kita. Ia juga membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan. Lagi buat saya jatuh hati sebab vitamin C ini saya larutkan dalam air dan jadikan masker.

B-Complex ~ B Complex Shaklee mengandungi vitamin B yang lengkap, iaitu 8 jenis vitamin B tersebut dapat membantu memelihara kesihatan yang baik.
- B1, B2, B3, B6, biotin dan asid pantotenik membantu badan menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada tenaga.
- Asid folik dan B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah di dalam tubuh.  Jumlah asid folik yang mencukupi dalam diet harian membantu kesihatan kita.
- B Complex juga menjadi agen penenang untuk menghilangkan "stress" kita.

Cukup satu produk dulu untuk entry kali ini. Banyak lagi sebenarnya produk Shaklee yang menjadi kegemaran saya. Nanti saya akan sambung dalam entry akan datang.


Untuk mendapatkan SET ASAS SHAKLEE , boleh hubungi saya di talian berikut: 


Fadzilah Ismail (ID 908473) - Pengedar Shaklee Kelantan
Call/SMS/Whatsapp:017-9351615
Email: teratakvitaminsaya@gmail.com
COD area: Machang, Tanah Merah, Kok Lanas, Ketereh, Kuala Krai, Pasir Puteh

No comments: