Tuesday 16 May 2017

Makanan SUNNAH, Makanan Sihat, Makanan Semulajadi.

Bahagian Organik ada di setiap pasaraya besar.

Mencari makanan yang halal dan baik adalah SUNNAH. Makanan sunnah bukan sahaja kurma, kismis, habatussauda, dan seangkatan dengannya. Tapi makanan yang baik dan tidak mendatangkan mudarat kepada kesihatan kita.

Dalam istilah Sunah Waljamaah, menurut para ahli hadis, Sunah adalah segala sesuatu yang diamalkan oleh Rasulullah SAW yang merupakan perbuatan, ketetapan, peribadi, akhlak, mahupun perilaku, sesudah dilantik menjadi Rasul. Sunnah ini disampaikan melalui persetujuan para sahabat RasulKlik sini untuk penerangan lanjut.

Sejak kenal shaklee mekcomey dah pandai berjinak-jinak dengan barangan, makanan dan hasil organik. Cari sayur organik, ayam organik..ye la dah cantik pilih suplemen semulajadi kan..jadi teruskan dengan makanan yg takde unsur gmo (benih yang diubahsuai genetiknya), pestisik dan sebagainya.

Set Get Clean


Menyahut cabaran untuk GO GREEN menyelamatkan dunia dari terus binasa dengan banyak pencemaran moh ler kita bertukar guna produk yg dapat selamatkan bumi. Antaranya produk GET CLEAN yg terdiri dari pencuci baju, pelembut pakaian, pencuci pinggan dan pencuci serbaguna yang takde bahan kimia yang boleh merosakkan lagi bumi kita.

Kalau semua dari kita rakyat Malaysia khususnya dan seluruh manusia di muka bumi dunia ini amnya berusaha untuk menjaga ekosistem bumi mungkin bumi kita akan terus terpelihara baik sehingga kiamat.


So jom kita tukar set penjagaan rumah kepada Set Get Clean. Nak order? Wasap je mekcomey ye.

Fadzilah Ismail (ID 908473) - Pengedar Shaklee Kelantan
Call/SMS/Whatsapp: 017-9351615
Email: teratakvitaminsaya@gmail.com
COD area: Machang, Tanah Merah, Kok Lanas, Ketereh, Kuala Krai, Pasir Puteh

No comments: