Sunday 14 July 2019

Kebaikan SET BERPANTANG SHAKLEE



Kebaikan setiap produk dalam
Set Berpantang Shaklee

❤️ ESP
Membantu menguatkan rahim, milk booster, kulit cantik, berikan lebih tenaga, hilangkan stretch mark, kawal selera makan untuk jaga badan bagi slim balik.

❤️ VITAMIN C 
Kuatkan sistem imun agar tak mudah dijangkiti penyakit, untuk baby juga dapat disalurkan melalui susu badan, juga untuk kulit cerah gebu halus mulus. Vitamin C juga membantu luka kering lebih cepat.

❤️ OSTEMATRIX
Sumber kalsium yang lengkap dengan Vitamin D serta mineral yang diperlukan oleh tulang, milk booster, lawas, elakkan sakit kaki lutut pinggang cramp.

❤️ ALFALFA 
Buang angin dalam badan, lawas, detox, milk booster, mengetatkan kembali miss V, atasi masalah keputihan.

❤️ VITA LEA
Penambah tenaga, pelengkap nutrisi, untuk kesihatan dan kecantikan keseluruhan. Dalam VITA LEA ada ZINC yang dapat membantu merawat dan mengeringkan luka bersalin lebih cepat.

❤️ B COMPLEX 
Mengelakkan stress dan meroyan di kalangan ibu semasa dalam pantang.

❤️ OMEGA GUARD
Membekalkan EPA & DHA untuk perkembangan minda baby disalurkan melalui susu badan, bakar lemak berlebihan, buang lemak selulit, atasi masalah perut buncit.

Sebagai tambahan untuk ibu yang mengalami masalah bengkak susu, boleh tambah LECITHIN. Memang sangat sangat membantu dalam mengurangkan bengkak susu. Sakit kan kena bengkak susu boleh sampai demam 😅


Anda nak dapatkan SET BERPANTANG SHAKLEE?






No comments: