Sunday 6 November 2016

Hobi MekComey Si Pengedar Shaklee Machang

Sape yang duk area Machang, Tanah Merah, Kuala Krai, Pasir Puteh yang suka MAKAN macam mekcomey ni?

#foodlover #sissukamakan #kuatmakan #jalanjalancarimakan #sendirimasaksendirimakan #hantucheese #hantukek #hantuciskek #hantucoklat #kekhantu

Haaaa banyak nau # pasal makan..mekcomey memang suka makan..suka try makanan baru, pelik2 yang jarang jumpa tapi makan ekzotik tak berani la plk.. dan kalau dapat resepi yang mudah boleh buat sendiri, mekcomey suka jgk main masak2. "Aku yang masak aku yang kene habiskan sengsorang" hadeehhhhh... Anak2 n gewe tengok makanan jgk ada yang diorang suka, ada yang tak. Makanya sendiri la kne habiskan..cemana tak geemmmsss.

 

Tapi mekcomey ada "alarm" yang automatik akan berbunyi kalau badan kembang sikit dari biasa. So tak risau sgt la.. bila alarm tu bunyi so pepandai la control makan dan apa lagi telan set kurus lebih sikit.

Tapi tapi tapi alarm tu jugak yang kadang2 ngajak mekcomey makan, bawak g kedai baru, beli makanan best2, pastu kalau malam-malam dia lapar siap tanya kita jugak nak makan apa. So terpaksa layankan aje.

Jadi tabiat suka makan ni dah jadi hobi yang kadang-kadang buat mekcomey rajin masak. Masak dan makan boleh hilangkan stress jgk tau. Tapi kene pandai kontrol la kan, jangan main sumbat tak hengat donia. Berpada-pada dan bersederhana dalam segala hal untuk kehidupan yang lebih sihat.

So kalau ada tempat/kedai makan yang best2 sila la tag Fadzilah Ismail ye.

Kalau kawan2 berada sekitar Machang, Tanah Merah, Kuala Krai dan Pasir Puteh Kelantan kawan2 boleh dapatkan produk shaklee secara COD dan MekComey akan bagi konsultasi anda secara percuma.

MekComey adalah Pengedar Shaklee kawasan Machang, Tanah Merah, Kuala Krai dan Pasir Puteh dan bagi yang jauh MekComey boleh pos menggunakan perkhidmatan PosLaju. Selalu pos pagi ni esoknya dah sampai.


Disclamer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Fadzilah Ismail (ID 908473)
Pengedar Shaklee Kelantan
FB: Fadzilah Ismail
Page: Teratak Vitamin Saya
Call/SMS/Whatsapp: 017-9351615
Email: teratakvitaminsaya@gmail.com
COD area: Machang, Tanah Merah, Kok Lanas, Ketereh, Kuala Krai, Pasir Puteh

No comments: