Thursday 21 March 2019

Petua Hilangkan Kulit Muka Berminyak Dengan Mudah Dan Berkesan


Lah kongsikan pengalaman Lah sendiri petua hilangkan kulit muka berminyak dah terbukti berkesan kerana petua ini sangat mudah.

Nak tengok tak kulit muka Lah sebelum amalkan petua ni? Malu sangat, tapi sebab nak tunjukkan bukti muka lah dulu sangat-sangat teruk masalah minyak.



Dan sekarang alhamdulillah dah kembali normal kulit muka Lah. Masalah kulit berminyak teruk macam dalam gambar tu takde dah. Nak tengok gambar terkini?


Ada perubahan tak? Ehheehee
✓ Kulit kusam dulu dah cukup nutrisi sekarang
✓ Tona kulit tak sekata dulu dah makin cerah sekata sekarang
✓ Liang pori besar dulu dah makin mengecil sekarang
✓ Parut jerawat hitam dulu dah makin pudar sekarang
✓ Mata panda dulu dah makin kurang sekarang


3 PETUA PENTING
HILANGKAN KULIT MUKA BERMINYAK
DENGAN MUDAH DAN BERKESAN

1. Cuci muka dengan pencuci yang sesuai dengan jenis kulit kita - pencuci muka yang paling sesuai adalah pencuci yang tidak berbuih.

2. Jangan terlalu kerap cuci muka - penggunaan pencuci muka yang kerap boleh menyebabkan liang pori terbuka luas dan kilang minyak pada kulit muka makin banyak mengeluarkan minyak.

3. Minum air kosong lebih 8 gelas sehari - kekurangan bendalir dalam badan menyebabkan kulit kita kering. Bila kulit kering isyarat di hantar ke kilang minyak pada kulit muka untuk mengeluarkan minyak bagi melindungi kulit. Tapi apa jadi bila kulit terlalu berminyak? Masa jerawat dan jeragat pula yang bermaharajalela di muka akibat lebihan minyak yang keluar. Jadi penting untuk pastikan badan Kita cukup pengambilan air setiap hari.

Anda boleh klik video di bawah untuk lebih merasai pengalaman Lah sendiri kongsikan petua hilangkan kulit muka berminyak dengan mudah dan berkesan.


Di samping mengamalkan 3 petua hilangkan kulit muka berminyak di atas, Lah juga mengamalkan vitamin Shaklee untuk bekalkan nutrisi tambahan yang cukup untuk badan bagi memastikan rawatan dari dalam juga.

Bila badan kita cukup nutrisi, kulit juga makin sihat dan kurang masalah muka berminyak.

Vitamin apa yang Lah amalkan untuk bantu masalah kulit muka berminyak?


Dua produk ni sangat membantu masalah kulit muka berminyak.

Lah juga menggunakan skincare dari Shaklee iaitu YOUTH™. Dah setahun Lah guna fullset Youth. Sangat berpuas hati dan sangat recommended.



✓ Skincare Youth dilancarkan pada Februari 2018

✓ Kajian selama lebih 8 tahun sebelum di keluarkan ke pasaran

✓Dijamin bebas 1500 bahan kimia bahaya

✓ Sesuai untuk semua jenis kulit

✓ Dan banyak lagi kelebihan Youth Lah kongsikan di entry yang lain


Untuk dapatkan Set Cantik dan Skincare Youth ™


Lah akan kongsikan lebih banyak tips kecantikan lain untuk anda.

No comments: