Thursday 21 March 2019

Tulang Mudah Patah? Pil Kalsium Untuk Wanita Dan Lelaki

Kekurangan kalsium sangat berkait dengan tulang mudah patah iaitu tulang kita rapuh dan ketumpatan tulang berkurangan yang disebabkan oleh faktor usia dan kurang minum susu dan kurang mengambil sumber kalsium dari makanan.

Kita tak nak kan bila tua nanti kita bongkok? Bongkok sebelum usia tua lagi kita tak nak kan. Badan bongkok antaranya disebabkan osteoporosis. Tulang kita kurang kalsium.

Pentingnya minum susu setiap hari untuk pastikan keperluan kalsium kita mencukupi. Pengambilan pil kalsium juga digalakkan oleh doktor dan penasihat kesihatan.

Wanita terutamanya, proses mengandung, bersalin dan menyusu semua tu menyebabkan kalsium dalam badan berkurangan. Semasa haid juga banyak kehilangan kalsium dalam badan. Jadi penting untuk kaum wanita menitikberatkan pengambilan kalsium yang cukup dalam diet seharian anda.



Tapi ramai di kalangan kita semua tidak suka minum susu, bau pun dah kembang tekak kan. Jadi carilah alternatif lain seperti pil kalsium untuk gantikan sumber kalsium untuk kesihatan tulang kita.

Lah pun sejenis yang tak konsisten minum susu. Bukan la tak boleh telan, cuma masa mengandung je la paksa diri minum susu. Hihiii

Jadi Lah jumpa pil kalsium terbaik ni sebagai alternatif bagi yang tak suka minum susu. Pil Kalsium ini ialah OSTEMATRIX.



Shaklee ada keluarkan OSTEMATRIX di mana ostematrix ini merupakan pil kalsium yang lengkap dengan Vitamin D dan magnesium juga mineral lain yang diperlukan oleh tulang kita.

Pengambilan kalsium tanpa vitamin d, magnesium dan mineral lain bagaikan batu bata tanpa simen, tak kuat dinding yang kita nak bina. Macam itu juga dengan pil kalsium. Sebab tu Lah berani jamin ostematrix merupakan pil kalsium terbaik di pasaran sekarang.

Boleh klik video di bawah untuk lebih faham perumpamaan kalsium VS batu bata.



TESTIMONI PENGGUNA OSTEMATRIX SHAKLEE UNTUK TULANG PATAH/RETAK






APA KEBAIKAN OSTEMATRIX SHAKLEE?

Lebih daripada Sekadar Kalsium
OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Kenapa anda perlu pilih Ostematrix?
1) Nutrien pembinaan tulang yang lengkap
2) Terbukti secara klinikal
3) Mudah ditelan dan mudah diserap badan
4) VITAMIN SEMULAJADI!


Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Jadi anda boleh telan Ostematrix tanpa was-was.



Nak dapatkan OSTEMATRIX ni?


Mudah sahaja. Klik nombor telefon di atas anda boleh terus WhatsApp Lah untuk Lah dapatkan detail anda dan boleh terus COD atau pos ke rumah anda.

No comments: