Saturday 28 September 2019

7 KEBAIKAN MINYAK IKAN | MINYAK IKAN TERBAIK DI PASARAN

Lah kongsikan dengan anda semua 7 kebaikan minyak ikan yang perlu anda ambil tahu. Banyak sangat kebaikan minyak ikan ke atas tubuh badan kita.

Sekiranya anda membuat perbandingan minyak ikan kat pasaran dari pelbagai jenama dan syarikat mesti anda pening atau keliru untuk buat pilihan.



Lah bantu anda untuk tunjukkan perbandingan dan perbezaan minyak ikan yang terbaik di pasaran tanpa anda rasa ragu-ragu untuk membuat pilihan.

Lah tunjukkan perbezaan minyak ikan dari syarikat suplemen nombor satu di dunia iaitu Shaklee dengan beberapa jenama lain.



Dalam pemilihan minyak ikan, kita perlu lihat kandungan EPA dan DHA sekali tau. Jangan tengok kandungan minyak ikan semata. Ini kerana kepentingan EPA dan DHA dapat membantu merendahkan lemak dalam darah, menurunkan pengumpulan platlet darah dan melambatkan pembentukan thrombus, merawat penyakit lelah dan alahan kulit dengan berkesan.

Anda nak tengok macam mana rupa OMEGA GUARD SHAKLEE? Jom tonton video di bawah.





7 KEBAIKAN MINYAK IKAN SHAKLEE


  1. Tinggi dengan asid lemak omega-3 dimana ia merupakan asid lemak yang penting yang tak dapat dihasilkan oleh badan kita.
  2. Mencegah penyakit saluran darah dan strok - EPA & DHA boleh melancarkan peredaran salur darah.
  3. Membantu tumbesaran & perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori.
  4. Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru.
  5. Menentang atau melawan kanser - kajian menunjukkan omega-3 boleh mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon.
  6. Memelihara fungsi-fungsi sendi (arthritis) - juga memelihara pesakit gout dengan efektif.
  7. Mencegah insomnia dan membantu mengurangkan tekanan.



6 KELEBIHAN OMEGA GUARD SHAKLEE



Untuk mengetahui lebih lanjut kenapa anda perlu pilih minyak ikan daripada Shaklee ini, anda boleh KLIK DISINI atau tonton video di bawah.




Anda nak dapatkan OMEGA GUARD daripada Shaklee?



Hubungi Lah sekarang!




No comments: