Saturday 21 September 2019

9 KELEBIHAN & MANFAAT LECITHIN SHAKLEE

Apa kelebihan dan manfaat LECITHIN Shaklee berbanding dengan Lecithin dari jenama lain?
Lah kongsikan 9 kelebihan dan manfaat lecithin daripada Shaklee. 

Sebelum tu lah cerita KEISTIMEWAAN LECITHIN SHAKLEE.


  • Diekstrak dari kacang soya organik bukan-GMO (non-gmo)
  • Setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inosital.
  • Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan  menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu.





9 KELEBIHAN & MANFAAT
LECITHIN SHAKLEE

1.Kuruskan badan - membantu mengurai lemak kepada molekul-molekul yang lebih kecil supaya mudah untuk dibuang dari badan.

2. Pecahkan lemak dan merendahkan kolestrol - lecithin bantu membersih salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid di dalam tubuh.

3. Kurangkan bengkak susu - lecithin bantu cairkan lemak susu yang tersumbat yang menyebabkan saluran tersumbat dan membengkak.

4. Menguatkan daya ingatan dan meringankan stress - lecithin mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, membaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress.

5. Melindungi Hati - lecithin menghalang mendapan lemak di hati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati.

6. Membaiki masalah prostat lelaki - kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti lecithin yang banyak.

7. Melindungi Otot dan mencantikkan kulit - Lecithin bantu membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit, mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.

8. Menghalang Obesiti - pengambilan lecithin dalam kuantiti yang banyak bantu menghalang lemak berkumpul dan mempercepatkan pembakaran lemak serta kesan pelangsingan yang seimbang.

9. Mengawal Tekanan Darah Tinggi - lecithin bantu memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosclerosis dan menggalakkan peredaran darah.

Jom tengok video ni.



LAIN-LAIN MANFAAT LECITHIN SHAKLEE

1. Membantu masalah sembelit - lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin dalam usus.

2. Menghalang kejadian batu karang - 90% dari batu karang terjadi dari kolestrol, lecithin mengemulsi/menguraikan kolestrol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.

3. Memperbaiki alergik - lecithin bantu menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu  gegelung di dalam salur darah, seterusnya mempertingkatkan alergik seperti penyakit kulit - dermatitis, demam denggi.

4. Menyerap vitamin yang larut lemak - Lecithin bantu tubuh dalam menyerap vitamin A, D, E dan K yang larut lemak.


Wowwww banyakkan kelebihan dan manfaat LECITHIN SHAKLEE ni. Dari sembilan Lah bagi extra lagi empat. Dah jadi 13 manfaat LECITHIN. 



Jadi sekiranya anda nak dapatkan Lecithin Shaklee ini, hubungi Lah sekarang. 0179351615.

Untuk memudahkan anda, klik sahaja di bawah ini untuk terus WhatsApp Lah dan terus order LECITHIN SHAKLEE.

No comments: