Sunday 7 January 2018

Cara Mengatasi Sakit Gout Dengan Selamat Dan Berkesan

Jika anda tanya MekComey produk manakah yang paling AWESOME dalam Shaklee? Jawapan MekComey ialah VIVIX Shaklee. Vivix juga adalah jawapan tepat kepada cara mengatasi sakit GOUT dengan selamat dan berkesan.

Vivix Shaklee adalah minuman yang dirumuskan secara klinikal membantu memulihkan kesihatan tubuh hingga ke peringkat sel.

Kajian makmal telah menunjukkan ramuan utama dalam Vivix dapat melindungi dan membaikpulih sel-sel DNA.

Dalam satu ujian klinikal yang dijalankan oleh saintis Shaklee, ramuan utama dalam Vivix juga telah melindungi tubuh dari tindakbalas keradangan yang berpunca dari pemakanan yang tidak sihat yang menyebabkan tubuh menjadi semakin tua dari usia sebenar.

Di samping itu, melalui ujian klinikal juga telah menunjukkan tindakbalas Vivix yang melambatkan pembentukan protein AGE yang merosakkan sel-sel badan.

Pendek kata, vivix bukan sahaja membantu mengatasi masalah gout semata tetapi berfungsi sebagai minuman anti-penuaan meremajakan kembali sel-sel tubuh.

Pengambilan Vivix Shaklee secara konsisten dan berterusan membantu untuk mencegah buah pinggang dan hati daripada rosak sekaligus mencegah serangan gout dari berulang.

Perkara yang perlu diutamakan untuk pencegahan adalah mengubah gayahidup kepada lebih sihat dan amalan diet yang disyorkan untuk gout dan apa makanan yang perlu dielakkan. 

Penghasilan asid urik yang tinggi yang berpunca dari tidak menjaga diet yang seimbang adalah risiko utama serangan gout.

Tetapi dengan pengambilan Vivix Shaklee secara konsisten dan berterusan, kita mampu mengelakkan faktor yang menyebabkan terhasilnya asid urik yang tinggi dalam tubuh iaitu masalah obesiti dan tekanan darah tinggi.

Di samping itu juga, Vivix Shaklee berpotensi memulihkankan kembali fungsi hati dan buah pinggang supaya kembali normal. Ini akan membenarkan organ-organ ini menyingkirkan asid urik yang berlebihan dari tubuh. Dengan itu, serangan gout akan dapat diatasi.

Jangan biarkan sakit gout mengganggu kehidupan seharian anda. Ikhtiar untuk lalui kehidupan yang lebih sihat.


Anda nak cuba VIVIX?

MekComey bantu anda. KLIK JE SINI untuk direct personal WHATSAPP dengan MekComey.

Nak call/SMS pun boleh 0179351615

No comments: