Friday 12 January 2018

Suplemen Kawal Tekanan Darah Tinggi Selamat Semulajadi Dan Berkesan

MekComey kongsikan Set Darah Tinggi Shaklee yang selamat, semulajadi dan pastinya berkesan.

Badan kita terdiri dari sel-sel. Sel-sel ini akan membentuk tisu, tisu-tisu membentuk organ contohnya mata, jantung, paru-paru dan sebagainya. Gabungan organ-organ tertentu membentuk sistem contohnya sistem jantung, sistem saraf dan sebagainya.

Makanya untuk badan yang sihat, sistem kena sihat, organ kena sihat, tisu kena sihat dan sel kena sihat. Untuk sel yang sihat pastikan setiap bahagiaan sel mendapat makanannya.

Sel tak kenal roti canai, mee goreng, spaghetti  tapi berapa banyak vitamin dan mineral yang diperolehi setiap hari, adakah memenuhi keperluan harian.

Set Asas memastikan keperluan di atas dipenuhi, secara ringkasnya boleh disimpulkan manfaatnya seperti berikut:

1 – ESP ~ sumber protein lengkap

Gabungan 9 amino asid mampu membina bahagian sel-sel yang rosak atau mati, kecuali sel otak yang mati tidak akan berganti.

2 – Vitalea ~ MultiVitamin dan Multi Mineral Wajib

Wajib bermakna mesti dapat tapi badan tak boleh hasilkan mesti datang dari luar, makanan sel hujung rambut hingga hujung kaki.

3 – Vitamin C Sustained Release

Mencegah kolesterol dan lemak menjadi keras dalam arteri yang menyebabkan mendapan dan penyempitan. Arteri yang kurang vitamin C juga boleh menjadi keras dan kurang elastik dan boleh pecah yang mana keadaan ini sangat bahaya.

4 – B-Complex

Salah satu peranan yang penting ialah dia mangawal stress secara semulajadi, lebih berfikiran positif, tenang, kurang nak marah, stress memburukkan keadaan pesakit darah tinggi dan meningkatkan pengeluaran kolestrol.

5 – Ostematrix ~ sumber kalsium

Kalsium, Magnesium, Phosforus, Vitamin D Formula Lengkap Seimbang. Antara  peranan kalsium magnesium yang seimbang ialah akan menstabilkan degupan jantung, kalsium nutrien penting untuk otot dan tulang dan otot terbesar dan terpenting kita ialah jantung, so nampakkan kaitannya yang penting.

6 – Vitamin E

Kategori antioksidan seterusnya selepas vitamin C, mencegah kolesterol mengeras dalam arteri, dan mencairkan darah, jadi walaupun arteri sempit, darah masih boleh mengalir.

7 – Omega Guard

Omega 3 bantu pecahkan kolesterol, maka ia bertindak mengurangkan tekanan darah.

8 – Lecithin

Bantu pecahkan lemak, antara punca masalah penyempitan arteri.

9 – Alfalfa Complex

Untuk kes kencing manis dan darah tinggi, alfalfa yang amat tinggi kandungan fiber, sangat penting kerana bertindak sebagai penapis darah dari segala yang merbahaya seperti kolesterol, lemak, gula, racun, angin dan sebagainya.

Melawaskan buang air kecil dan besar, lemak dan kolesterol yang tersimpan lama diusus besar akan diserap balik ketika badan memerlukan lebih tenaga, dengan kehadiran alfalfa mencegah ini dari berlaku.

10 – Phytocol ST
Antara produk terkini yang dicipta khas untuk mencegah kolesterol baru dari melepasi dinding perut dan masuk kedalam darah bersih. Kesan dapat dirasa agak segera.

11 – CoQ-TROL Plus

Vitamin yang menguatkan sel-sel 4 organ penting yang setiasa bekerja kuat dalam badan kita iaitu jantung, hati, buah pinggang dan pankreas.

12 – Vivix

Vitamin bersifat antioksidan shaklee, dikatakan serangan radikal bebas punca kepada lebih kurang 50 penyakit, bererti kebanyakan penyakit mampu dicegah dan dirawat dengan Vivix.


Nampak banyak vitamin nak kena makan dan mahal, tak mampu, blablabla…tak pe, saya cuma cerita manfaat setiap satu yang berkaitan penyakit darah tinggi, jantung, strok dan kencing manis juga.

Dah tau fungsi boleh buat pilihan atau tukar-tukar, mula ambik vitamin ni, nanti ambik yang lain pulak, jadinya sel-sel kita dapat semua walaupun sekejap ada, sekejap tak ada, ianya lebih baik dari tak pernah ada, tapi esp dan vitalea wajib ambil setiap hari.


Kalau nak order boleh klik SINI untuk direct WhatsApp MekComey.

Nak call/SMS pun boleh 0179351615 (Pn Fadzilah)





Disclamer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments: