Wednesday 10 January 2018

Produk Baru CoQ-TROL Plus Cukupkan Keperluan CoQ10 Untuk Badan Kita

Mekcomey nak kongsikan kelebihan produk baru dari Shaklee iaitu CoQ-TROL Plus yang mengandungi 100mg CoQ10, 2mg resveratrol dan 5mg tokoferol.

Tahu tak setiap hari badan kita perlukan sebanyak 100mg CoQ10. Ini keperluan untuk orang sihat tau bukan orang sakit. Kalau orang sakit laaaaagii banyak CoQ10 diperlukan.

CoQ10 ni sangat penting dalam badan kita. Kalau tak cukup setiap hari badan kita akan letih lesu, badan pun cepat jatuh sakit. Terutamanya jantung sangat memerlukan COQ10 ni.

Semakin umur kita meningkat CoQ10 akan makin hilang sebab tu makin berusia makin cepat letih dan kalau tak jaga memang akan ada masalah jantung.

Sebab tu sekarang makin ramai kita dengar berita "mati mengejut". Salah satunya punca dari masalah jantung ni la.

Lagi-lagi kita terdedah dengan pencemaran, radikal bebas dan ubat-ubatan, lagi la banyak  hilang CoQ10 dalam badan kita.

Untuk dapatkan jumlah CoQ10 yang cukup untuk badan kita setiap hari, kita perlu makan:

3 KG daging merah

100 SUDU minyak kanola

28 CAWAN brokoli rebus

1 BOTOL peanut butter

Agak-agak kita mampu ke makan dalam kuantiti macam tu setiap hari? Setiap hari tau. Dari nak cukupkan keperluan COQ10 tak pasal-pasal dapat penyakit lain pulak nanti.

Kan lebih senang telan je CoQ-Trol Plus ni sebiji setiap hari. Itu dose untuk kita yang sihat. Kalau ada masalah kesihatan yang lain boleh rujuk MekComey untuk keperluan badan anda.

Klik je SINI untuk direct WhatsApp MekComey.

Kalau nak SMS/call pun boleh.
Dial je 0179351615





Disclamer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments: