Tuesday 14 November 2017

Bisnes Online Pulangan Yang Lumayan

Macam bermimpi pun ada. Mekcomey tak sangka boleh bergelar WAHM (Work At Home Mother) dengan kata lain SURI RUMAH BERKERJAYA asbab dengan buat bisnes Shaklee yang bermodalkan rm65 (5 tahun lepas) sahaja. 

Manis pahit dalam bisnes itu LUMRAH. Jatuh bangun juga perkara biasa. Tapi yang buat mekcomey tak patah semangat ialah KEYAKINAN pada kehebatan company Shaklee selain dari YAKIN REZEKI DARI ALLAH SWT takkan putus selagi kita USAHA. 

Bonus tiap2 bulan masuk tak pernah miss. Cuma banyak ke sikit bergantung kepada kerja keras tiap2 bulan. 

Shaklee company MLM yg adil dan PATUH SYARIAH. Kenapa mekcomey berani kata macam tu sebab dalam Shaklee takde istilah upline goyang kaki downline buat kerja/sales so upline masyuk berkepuk. Taaakkkkkkk!! Tidak sama sekali. 

Sama2 usaha kalau nak dapat BONUS beribu lemon. Kalau upline dah stop buat bisnes skali pun downline masih boleh teruskan bisnes dia. Downline kerja keras upline slow so upline tak dapat apa2.  Bisnes ni ADIL. Kita usaha kita dapat. Kalau malas ko mereput la sorang2 😂😂 haaa gittewww. 

Mekcomey tak pernah menyesal buat keputusan berhenti kerja. Memang ada PRO & CONS. Tapi mekcomey percaya ALLAH sedang mentarbiah hati ini utk lebih kenal diri dan Allah asbab melalui bisnes Shaklee. 

MekComey bangga sekarang MekComey jadi FOUNDER kepada team TJS Empire (TJS - Teratak Jutawan Success) yang mempunyai ahli hampir di seluruh Malaysia. Tapi mekcomey masih mencari sesiapa sahaja terutamanya suri rumah yang nak tingkatkan ekonomi keluarga dengan bekerja dari rumah.

MekComey akan bantu from ZERO to HERO. Anda cuma perlu bekalkan hati yang KENTAL, berani untuk keluar dari ZON SELESA dan JANGAN MALU untuk mencuba sesuatu yang baru.

Cuma satu PESANAN mekcomey. Bisnes ini tak semudah ABC, goyang kaki duit masuk. Perlu ada USAHA Dan PENGORBANAN. Tapi hasilnya memang LUMAYAN. Income dengan shaklee INFINITI. Shaklee akan bayar kita sebanyak mana usaha kita.

Jadi apa tunggu lagi?

Cepat-cepat hubungi MekComey dan nyatakan hasrat anda untuk menjana pendapatan bersama Shaklee.

Fadzilah Ismail (ID 908473) - Pengedar Shaklee Kelantan

FB: Fadzilah Ismail

FB Page: Teratak Vitamin Saya

Call/SMS/Whatsapp: 017-9351615

Email: teratakvitaminsaya@gmail.com

COD area: Machang, Tanah Merah, Kok Lanas, Ketereh, Kuala Krai, Pasir Puteh

No comments: