Wednesday 15 November 2017

Set Berpantang Selamat Untuk Bayi Kuning

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semua pembaca setia. Ramai ibu-ibu yang sedang hamil tercari-cari set berpantang selamat untuk bayi kuning (juandis).

Dalam nak jaga kesihatan dan pulihkan dalaman selepas bersalin, ibu-ibu amat menitikberatkan kesihatan bayi jugak dalam masa yang sama. Tak nak ubat herba atau vitamin yang diambil menyebabkan bayi kuning atau kuning bayi makin teruk.

MekComey bermula kenal shaklee dengan set berpantang asas masa anak kedua (Arsyad Bin Aiman). Sangat-sangat beza pengalaman berpantang anak sulung (Alya Maisarah Binti Aiman).

Luka cepat sembuh dan badan bertenaga tak macam dalam pantang. Set yang mekcomey ambil semua dalam bentuk pil dan tablet. Tapi ada yang tak suka atau tak boleh telan pil jadi MekComey cadangkan anda ambil VIVIX.

Vivix juga menjadi produk utama set berpantang selamat untuk bayi kuning sebab dah ramai pilih VIVIX sebagai teman ibu-ibu berpantang. Apa yang best kalau ibu ambil vivix dalam pantang adalah:
> luka cepat sembuh
> anak bebas juandis
> badan bertenaga
> takde masalah sembelit
> susu meriah

Tak kira ibu bersalin secara normal atau pembedahan, vivix tetap sesuai untuk semua.

Ni antara testimoni yang amalkan vivix lepas bersalin.



Kalau nak rasa juga keberkesanan vivix sebagai set berpantang selamat untuk bayi kuning boleh hubungi MekComey seperti berikut.

Fadzilah Ismail (ID 908473) - Pengedar Shaklee Kelantan

FB: Fadzilah Ismail

FB Page: Teratak Vitamin Saya

Call/SMS/Whatsapp: 017-9351615

Email: teratakvitaminsaya@gmail.com

COD area: Machang, Tanah Merah, Kok Lanas, Ketereh, Kuala Krai, Pasir Puteh



Disclamer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments: