Monday 27 November 2017

Rahsia Tulang Patah Cepat Sembuh Dan Bercantum Semula

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Bila dengar tulang patah seriau sangat. Sebulan yang lalu abang kandung mekcomey mengalami musibah terjatuh dari tangga dan tumit dia retak. Dua minggu selepas tu mak mertua mekcomey pulak jatuh tersangkut akar kayu dan patah tulang bawah lutut.

Innalillahiwainnailaihirojiun...bertimpa dugaan orang yang disayangi terima musibah. Dua-dua melibatkan tulang. Jadi mekcomey buat sedikit study rahsia tulang patah cepat sembuh dan bercantum semula.

Selain ikut nasihat doktor, pesakit boleh mengamalkan suplemen untuk tulang retak. Antara suplemen yang terbaik untuk tulang patah cepat sembuh dan bercantum semula ialah:


Set tulang patah/retak
------------------------------------

1) Vivix - antioksidan yang ada dalam vivix mampu membaiki sel DNA yang rosak. Juga bertindak untuk menghalang daripada radikal bebas merosakkan sel. Gabungan Resveratrol dan Polifenol membantu vivix lebih berkesan.

2) Ostematrix - lengkap dengan Kalsium, Magnesium, Vitamin D, Boron, Manganese, Copper dan Zinc bagi mempercepatkan lagi baikpulih tulang. Kombinasi yang lengkap dalam pil kalsium ini.

3) Omega Guard - Omega3 menjadi pelincir untuk menjaga pergerakan sendi. Juga mencegah keradangan tulang rawan pada sendi dan memulihkan sendi yang tercedera kerana patah.

4) ESP - merupakan sumber protein yang lengkap. ESP membantu pertumbuhan sel-sel baru bagi menggantikan sel tulang yg rosak/patah/mati. Esp membekalkan semua asid amino yg diperlukan badan.

Bila gabungan keempat-empat produk ini diamalkan oleh pesakit, in Shaa Allah menjadi rahsia tulang patah cepat sembuh dan bercantum semula.

Untuk dapatkan produk ini dan konsultasi yang lebih detail tentang set tulang patah dengan cara pengambilan yang betul, boleh hubungi MekComey seperti berikut:


Fadzilah Ismail (ID 908473) - Pengedar Shaklee Kelantan

FB: Fadzilah Ismail

FB Page: Teratak Vitamin Saya

Call/SMS/Whatsapp: 017-9351615
Atau klik ke link ni 👇
http://www.wasap.my/60179351615

Email: teratakvitaminsaya@gmail.com

COD area: Machang, Tanah Merah, Kok Lanas, Ketereh, Kuala Krai, Pasir Puteh



Disclamer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments: