Sunday 12 November 2017

CARA MERAWAT MASALAH MUKA AKIBAT SKINCARE BERACUN

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wrt dan Salam Sejahtera. Kali ni mekcomey nak kongsikan cara merawat masalah muka akibat skincare beracun.

Kita selalu terpengaruh dengan iklan "putih dalam masa 7 hari", "jerawat tiada lagi", "kulit flawless bak mutiara" dan macam-macam lagi iklan di televisyen dan media sosial. Tapi kita lupa selidik dulu bahan yang digunakan dalam produk tersebut.

Bila dah pakai memang berkesan seperti yang dijanjikan. Hati berbunga-bunga riang. Sehingga sampai satu masa kita berhenti pakai dan muka mula keluar jerawat dan jeragat dan lebih mengerikan kulit muka kita jadi sensitif pada cahaya matahari dan nipis.

Sangat menakutkan. Jadi penting untuk kita memilih produk yang selamat yang tiada kesan sampingan jangka masa panjang.

MekComey ada customer yang bertanya cara merawat masalah muka akibat skincare beracun ni. Kesian akak xXxXx ni. Muka dia teruk sangat sebab hampir 10 tahun guna produk tersebut.

Ini kisah beliau mekcomey kongsikan dengan anda semua.
.
.
.
.
.
Produk yang bagus dan berkualiti. Sekali cuba akan repeat again and again..
Alhamdulillah..hari ni akak yang order bulan lepas repeat order lagi..terus amik 2 botol..jimat katanya.

Dia dah berumur 56tahun..consume vivix utk kesihatan diri dia dan nak rawat masalah muka dia yang teruk kesan dari penggunaan produk kecantikan yang ada bahan kimia berbahaya.

Katanya 10tahun dia pakai set skincare (dia tak bagitau brand apa). Memang cantik muka dia masa pakai. Tapi bila dah stop, MasyaAllah teruk sangat kesannya.. Hitam seluruh muka dia.

Dia pilih Vivix hasil dari pembacaan dia dapat bantu masalah muka dia. So selain vivix dia ada amik set Nutriwhite jugak untuk penjagaan luaran muka dia.

Jadi beringat la kita orang perempuan ni dalam memilih produk kecantikan atau penjagaan wajah. Pilih yang bebas paraben, merkuri dan bahan kimia lain yang merbahaya.

Bila sesuatu produk kesan dia cepat maknanya ada bahan terlarang la dalam produk tu. Lagi satu bila kita pakai takde satu jerawat pun keluar. Itu maknanya bahan yang tak elok tadi dah tutup liang pori kulit muka kita jadi tersekat segala toksin di kulit bawah muka kita. Sebab tu bila kita stop pakai muka jd keluar jerawat batu dan ada yang jadi macam terbakar muka..hitam hitam..Ya Allah gerun dengar kan.

Mekcomey takut dan kesian tengok muka akak tu. Jadi pengajaran buat mekcomey untuk lebih berhati-hati dalam memilih skincare sekarang yang banyak di pasaran bagai cendawan tumbuh selepas hujan.

Mekcomey sekarang dah pakai skincare Shaklee yang bebas paraben, selamat dan semulajadi selain telan vivix dan lain-lain suplemen.

Mekcomey sangat-sangat syorkan anda semua cuba set skincare Shaklee. Mungkin kesannya lambat ketara tapi percayalah tiada kesan sampingan yang boleh memudaratkan kulit wajah kita.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi MekComey melalui medium seperti Di bawah:

Fadzilah Ismail (ID 908473) - Pengedar Shaklee Kelantan
FB: Fadzilah Ismail
FB Page: Teratak Vitamin Saya
Call/SMS/Whatsapp: 017-9351615
Email: teratakvitaminsaya@gmail.com
COD area: Machang, Tanah Merah, Kok Lanas, Ketereh, Kuala Krai, Pasir Puteh

No comments: