Friday 10 November 2017

Kesihatan Bertambah Baik Selepas Mengamalkan Makanan Tambahan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. MekComey doakan semua sihat di samping keluarga tersayang. Pertengahan bulan Oktober lalu mekcomey ke Klinik Kesihatan buat pemeriksaan kesihatan dan hasilnya bila doktor review result amik darah kesihatan bertambah baik selepas mengamalkan makanan tambahan.

Alhamdulillah result semua OK.
- kolestrol normal
- LDL (kolestrol jahat) bawah 4
- buah pinggang baik
- kencing manis, darah tinggi takde.
- berat pun ok..(kata doktor..tapi mekcomey rasa tak ok..hhihiii)

Bila doktor bandingkan dengan result 2015 (last check darah), result tahun ni makin baik. 2 tahun lepas kolestrol border line. Huhuuuu.. Yang lain2 ok.

So doktor hanya advice jaga makan sebab faktor usia mungkin.

Alhamdulillah wa syukrulillah.

Dah hampir 5 tahun makan suplemen shaklee dan amalkan produk shaklee kesihatan makin baik. Yang ramai orang risau makan suplemen ni rosak buah pinggang kan.

Tapi alhamdulillah result buah pinggang takde masalah apa2.

So jangan la risau ye. Produk shaklee dah terbukti SELAMAT. Mekcomey baru 5 tahun. Yang dah 30 tahun amalkan shaklee pun sihat bertenaga dan awet muda.

Dan jangan la takut untuk ke klinik atau hospital untuk check kesihatan. Setiap tahun kita perlu buat check up. Jangan tunggu sakit baru terkedek-kedek nak g klinik/hospital. 

Masa tengah sihat ni la untuk amal suplemen..bila dah sakit kene cari ubat. Dan ramai juga sakit dah teruk baru cari suplemen, pastu takde kesan salahkan suplemen... Allah, sedih sgt mekcomey. Jadi kene faham konsep.

Ye suplemen boleh membantu..cuma syaratnya kene sabar. Tambah lagi produk shaklee takde bahan kimia merbahaya, produk semulajadi, maka untuk dapatkan hasilnya ambil masa. Paling kurang 90hari konsisten untuk badan kita "serasi" dengan suplemen.

MekComey percayakan Shaklee yang dah kukuh sebagai syarikat suplemen no1 di dunia. Kalau sayang-sayang nak cuba atau ada apa-apa kemusykilan atau pertanyaan boleh contact mekcomey seperti di bawah.

Fadzilah Ismail (ID 908473) - Pengedar Shaklee Kelantan
FB: Fadzilah Ismail
FB Page: Teratak Vitamin Saya
Call/SMS/Whatsapp: 017-9351615
Email: teratakvitaminsaya@gmail.com
COD area: Machang, Tanah Merah, Kok Lanas, Ketereh, Kuala Krai, Pasir Puteh

No comments: