Sunday 19 November 2017

Tips Jana Pendapatan Secara Online

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Hari ini mekcomey nak ajak anda semua yang sedang mencari bisnes untuk dijadikan sebagai pendapatan sampingan atau tetap, untuk sertai kami dalam bisnes ni. MekComey nak kongsi tips jana pendapat secara online.

Berbisnes Shaklee dengan GROUP SHAKLEE NO 1 DI MALAYSIA!

Perkara pertama dalam memilih bisnes ialah PEMILIHAN MENTOR.  Mentor yang baik akan membawa awak2 kepada kejayaan dunia akhirat. Mentor yang sebaliknya? Naudzubillah.

Jadi mekcomey nak terangkan kelebihan berbisnes Shaklee dengan group TJS Empire mekcomey untuk kita share tips jana pendapatan secara online juga offline:

1. COACHING ONE TO ONE 

Sekiranya awak serious membina empayar bisnes, mekcomey akan bimbing awak secara personal. Walaupun jarak kita beribu batu, coaching one to one tetap boleh berjalan. Sekarangkan dunia online.

2. SISTEM DAN SILIBUS TERSUSUN

MekComey akan bimbing awak untuk melangkah satu persatu, apa yang perlu awak buat untuk bisnes Shaklee. Kita punya background company yang kukuh dan sistem dalam group kita tidak melanggar etika berbisnes.

3. MENTOR YANG BERPENGALAMAN

MekComey sudah 5 tahun mengamalkan suplemen dan berbisnes Shaklee. MekComey pasti dapat menjawab segala persoalan awak dan sama-sama berlari ke puncak jaya. Kita juga mempunyai group yang amat supportive. MekComey dan upline lain yang punya pengalaman dalam bisnes ni akan bantu awak2 

4. SENTIASA AVAILABLE 24 JAM

MekComey sentiasa sedia membantu awak di setiap masa awak perlukan. Kerana kita boleh online 24 jam. Semuanya dihujung jari.

5. MENTOR YANG POSITIF DAN PROAKTIF

MekComey pastikan ahli-ahli group TJS Empire MekComey mendapat info dan tips terbaik. Oleh itu mekcomey akan sentiasa gigih berkongsi ilmu-ilmu yang mekcomey pelajari dengan awak.

6. TUKAR GAYA HIDUP KE LEBIH POSITIF

Awak jarang membaca? Awak banyak hutang? Awak selalu tertekan? Semuanya akan mekcomey bantu untuk awak selesaikan.

Contact mekcomey dgn kadar segera kerana mekcomey membuka peluang untuk 10 orang sahaja kali ini untuk mekcomey bimbing hingga berjaya menjana 4 angka dalam masa 6 bulan.

Call/SMS/Whatsapp: 017-9351615

Follow MekComey:

FB: Fadzilah Ismail

FB Page: Teratak Vitamin Saya

Ig: fadzilah_mekcomey

Dan boleh juga Email: teratakvitaminsaya@gmail.com

No comments: