Wednesday 22 November 2017

Percutian Mewah Star Cruise Libra Ditaja Sepenuhnya Oleh Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Di saat mekcomey menulis entry ini, rakan-rakan leader Shaklee sudah berada dalam Star Cruise Libra untuk memulakan pelayaran mewah yang ditaja sepenuhnya oleh shaklee.

Seronok sangat tengok diorang share gambar dengan muka masing-masing teruja dan kegembiraan tak dapat diungkapkan dengan kata-kata.

Shaklee bagi 3 pilihan (bagi leader Muslim) trip kepada leader yang layak:
1. International Incentive Trip
2. Umrah ziarah
3. National Incentive Trip

Tahun ini international trip Shaklee bawa pergi Jepun bulan Mei tempoh hari, manakala national trip shaklee bagi percutian mewah Star Cruise Libra ditaja sepenuhnya oleh Shaklee.

Mereka bertolak dari Port Klang - Langkawi - Phuket - Penang - Port Klang.
Percutian dari 22hb dan berakhir 26hb November 2017.

Shaklee akan bagi pilihan dan kami boleh pilih nak pergi mana.. cuma yg international n umrah kena pilih salah satu.. yg cruise tu yg gi Jepun ada lagi point blh pergi lagi..

Best sgt2 tgk...
Yg best trip shaklee ni bukan 5 star lagi dah layanan diorang ke kita, dah 7 star layanannya. Bagi yang pernah join memang tahu lah mcm mana bestnya terujanya incentive trip Shaklee.

Bab makan sangat mewah. Kalau bercuti sendiri mesti semua kena fikir dan kalau  boleh semua kita nak budget je kan. Tapi dengan shaklee semua ditanggung malah shaklee siap sediakan elaun makan sekiranya slot jadual pack tak sempat ke restoran. Kita tinggal sediakan duit shopping je.

Best ke best sangat?

Percutian mewah Star Cruise Libra ditaja sepenuhnya oleh Shaklee akan meninggalkan 1001 memori bukan sahaja kepada mereka yang layak join tapi juga kepada kami para SID.

NAK JOIN SERTAI KAMI dan merasai peluang yang Shaklee tawarkan?

Meh contact mekcomey seperti di bawah

Call/SMS/Whatsapp: 017-9351615

Follow MekComey:

FB: Fadzilah Ismail

FB Page: Teratak Vitamin Saya

Ig: fadzilah_mekcomey

Dan boleh juga Email: teratakvitaminsaya@gmail.com

No comments: