Monday 4 December 2017

Cara Mengatasi Masalah Alzheimer Dengan Vivix

Cara mengatasi masalah Alzheimer dengan vivix - apa itu penyakit Alzheimer?

Penyakit Alzheimer ialah penyakit nyanyuk yang biasanya dialami oleh mereka yang berumur 65 tahun ke atas. Tapi sekarang alzheimer bukan dari proses penuaan normal tetapi sejenis penyakit otak degeneratif. Jadi yg umur 40an pun berpotensi kena jugak.

Penyakit ini ditemui oleh Dr. Alois Alzheimer pada 1907 ini, dinamakan Alzheimer, bersempena nama beliau. Hasil bedah siasat ke atas seorang wanita, Alzheimer mendapati otak wanita tersebut bukan saja mengecut malah, dipenuhi dengan gumpalan protein yang luar biasa yang dipanggil plak amiloid dan serat yang berbelit-belit (neuro fibrillary).

Amiloid protein yang membentuk sel-sel plak protein, dipercayai menyebabkan perubahan kimia otak. Kemusnahan sel-sel saraf ini menyebabkan neurotransmitter yang berfungsi menyampaikan mesej dari satu neuron pada neuron lain terjejas. Maka terjadilah penyakit Alzheimer.

Seperti yang selalu mekcomey bagitahu Vivix dapat membantu memulih dan melindungi tubuh hingga ke peringkat sel (DNA) untuk mencegah sebarang penyakit penyakit termasuklah Alzheimer.

Setiap sel tubuh kita pula mempunyai DNA. Bagi mereka yang mempunyai alzheimer ini, DNA sel mereka telah pun rosak dan terjejas. Jika tiada sebarang langkah diambil, sel ini akan menjadi semakin lemah dan akhirnya mati.

Cara Mengatasi Masalah Alzheimer Dengan Vivix

Vivix yang merupakan gabungan empat bahan yang hebat iaitu anggur muscadine, purple carrot, elderberry dan polyganum cuspidatum telah menghasilkan sejenis sebatian polyphenol iaitu resveratarol yang merupakan antioksidan yang sangat berkuasa utk melindungi badan dan otak kita serta mencegah dari risiko kanser, diabetes, jantung dan juga Alzhiemer ini.

Jom dari sekarang kita perlu amal pemakanan yang sihat dan makanan tambahan untuk kesihatan badan kita. Vivix the best supplement untuk kesihatan secara menyeluruh.

Nak cuba vivix? Nak dapatkan cara makan Vivix dengan betul?

Fadzilah Ismail (ID 908473) - Pengedar Shaklee Kelantan

FB: Fadzilah Ismail

FB Page: Teratak Vitamin Saya

Call/SMS/Whatsapp: 017-9351615
Atau klik ke link ni 👇
http://www.wasap.my/60179351615

Email: teratakvitaminsaya@gmail.com

COD area: Machang, Tanah Merah, Kok Lanas, Ketereh, Kuala Krai, Pasir Puteh



Disclamer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments: