Friday 8 December 2017

Nak Buat Apa Duit Banyak?

Nak buat apa duit banyak? - Sejak bergelar WAHM ni takde dah merasa duit gaji. Dulu gaji mekcomey awal bulan dan bonus skali setahun. Tapi sekarang bonus tiap2 bulan. Tengah bulan paling lewat 15hb mesti harimau mengaum.

Banyak ke sikit itu lumrah dalam bisnes ada up and down. Tapi bisnes yg kukuh bonus akan berganda dan terus meningkat. Alhamdulillah sejak serius bisnes memang tiap2 bulan bonus masuk.

Mekcomey target dalam setahun ni mekcomey nak capai bonus rm5k. Tahun depan rm10k dan dalam masa 5tahun lagi mekcomey capai bonus rm100k sebulan. Tiada yg mustahil dalam shak.lee..

Nak buat apa duit banyak?
Dalam ekonomi sekarang yg makin genting dan anak2 makin membesar dan bertambah duit sgt penting. Bukan nak hidup menjadi hamba duit tapi dengan duit macam2 kita boleh buat.

Bukan nak bermewah diri sendiri tapi bila freedom money kita boleh tolong ramai orang, boleh bayar zakat sampai rm1juta. Allahuakbar sonok kan.
Bebas hutang. Penat dh duk hadap hutang ni kan.

Doakan mekcomey ye kawan2. Bukan senang nak capai tapi tak mustahil dengan usaha dan jalan yg betul serta dengan izin Allah swt.

Jom sama2 mekcomey kita buat bisnes ni sama2. Merasa bonus di tgh bulan sama2. Wasap mekcomey sekarang. Klik je SINI

No comments: