Sunday 24 December 2017

Kepentingan Kalsium Untuk Ibu Hamil Dan Ibu Menyusu

Kepentingan kalsium untuk ibu menyusu dan ibu hamil perlu diambil berat oleh wanita. Kalsium ni penting sgt utk orang perempuan. Tambah pulak ibu hamil dan ibu menyusu, kita berkongsi dengan bayi.

Jadi kalau tak telan pil kalsium, tak minum susu, tak makan sumber kalsium, badan kita makin kurang kalsium sebabnya bayi amik kalsium dari kita.

Sebab tu wanita mudah kene osteoporosis (tulang rapuh dan cepat bongkok), lenguh-lenguh badan, krem atau kejang kaki dan sebagainya.

Jadi kalau anda tak suka minum susu, mekcomey cadangkan amalkan la pil kalsium shaklee ni ye. Sangat mudah ditelan. Kandungan ostematrix ni pula lengkap dengan nutrien lain yang diperlukan oleh kesihatan tulang kita.

Dapatkan OSTEMATRIX sekarang.
Hubungi MekComey 0179351615.

Kalau anda berada sekitar Machang, Tanah Merah, Kuala Krai dan Pasir Puteh Kelantan anda boleh dapatkan pil kalsium ni secara COD dan MekComey akan bagi konsultasi anda secara percuma.

MekComey adalah Pengedar Shaklee kawasan Machang, Tanah Merah, Kuala Krai dan Pasir Puteh dan bagi yang jauh MekComey boleh pos menggunakan perkhidmatan PosLaju. Selalunya pos pagi ni esoknya dah sampai.


Untuk Pertanyaan, Tempahan dan Temujanji:

Call/SMS/Whatsapp : 017 935 1615
Klik je no tu untuk direct wasap MekComey

Email : teratakvitaminsaya@gmail.com

 Jom kita friend kat FB : Fadzilah Ismail

Like n Follow kat page: Teratak Vitamin Saya



Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments: